torsdag 24 juni 2010

Tjoget lagen

Nästa helg är det dags för Tjoget och nu har TUK tagit ut lagen.

Lag 1

1 7,0 km Per Fägersten
2 4,0 km Klas Udd
3 2,5 km Ivar Sörqvist
4 8,0 km Simon Skogman
5 2,5 km Klara Axelsson
6 6,0 km Johan Mars
7 4,0 km Anne Hansson
8 8,0 km Fredrik Herdersson
9 5,5 km Martin Svensson
10 5,0 km Anders Henriksson
11 6,5 km Anton Udd
12 3,0 km Pernilla Karlsson
13 7,5 km Bertil Åkesson
14 4,0 km Niklas Frisk
15 5,0 km Bo Herdersson
16 8,0 km Niclas Ek
17 6,5 km Mikael Bergstedt
18 3,0 km Marina Axelsson
19 5,0 km Simon Larsson
20 8,0 km David Hansson
 
Som synes har jag fått förtroendet att ge mig ut i natten på sträcka 9, samma sträcka som jag har sprungit nu i ett par år. Skall bli kul! På kart proven ser det riktigt bra ut, fast det gör det kanske alltid på kartprov...?
 

4 kommentarer:

  1. Kan bli svårt på natten, men helt fantastiskt kul

    Anders

    SvaraRadera
  2. Att en snart 40-åring anses snabbast och bäst lämpad att springa första, det är till att ha stora förhoppningar på att säsongsdebuten blir lyckat! Under har ju skett och kanske kommer att ske, vem vet!
    Per Fägersten

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det ser riktigt bra ut i början av uppställningen inte minst med dig på första Per! Anders vill ju att vi ska springa Jukola med ett gubba lag och då behöver ju nån springa första då med!

    SvaraRadera
  4. Per är given på första, han har mitt absoluta stöd och förtroende.........

    Anders

    SvaraRadera