lördag 19 juni 2010

Småpyssel och jobb

Dagen har förflutit lugnt och stilla, först med lite putsjobb på husvagnen, jag tvättade och polerade, och senare på eftermiddagen jobbade jag en stund. Chefen frågade om jag hade möjlighet att komma in till jobbet några timmar idag, som jag inte var allt för sugen på, och  mitt motdrag var att erbjuda mig att sitta ett par timmar med lite pappersarbete som jag kunde sköta hemifrån, viket jag alltså gjorde. Förhoppningsvis gör det att min måndag på jobbet blir lite lugnare...
Ett otyg att jobba på helger. Jag har ett behov av att koppla bort jobbet när jag är hemma men att sitta och jobba några timmar gör att man kommer i "jobb-mode" igen och sedan tar det ett par timmar innan man är urkopplad.
Imorgon har vi söndagsträning igen kl. 17. Då blir vi antagligen något färre än förra söndagen, men Lennart har förhoppningsvis hittat på något kul för oss att göra.
Efter träningen har vi möte i tävlingskommiten, så det blir en sen kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar