måndag 7 juni 2010

Helguppdatering

Helgen förflöt inte riktigt som planerat. Vi skulle ha varit på kalas, åkt på utflykt och jag skulle ha tränat, men bara en av de tre gick i lås. Kalaset ställde jag in i sista stund efter att ha velat fram och tillbaks hela lördagen, hade gärna gått men det kändes ändå bra att stanna hemma och få sova ordentligt med tanke på min förkylning. Träningen har också legat nere av samma anledning.
Igår söndag var vi iväg på en utflykt till Karlsborg och Göta kanal. Vi åkte buss hemifrån tidigt på morgonen, hoppade på en båt som tog oss en tur västerut på Göta kanal och där det även serverades en god lunch. På eftermiddagen fick vi en guidad tur på Karlsborgs fästning som var både spännande och intressant. Den var delvis animerad med pang-pang och rök till skräck blandad förtjusning hos de små.

Ang förkylningen så har inte mycket ändrat sig, är fortfarande tjock i halsen och känner mig hängig. Tvekar ibland om det är förkylning eller allergi som visar sig så här. Kanske provar jag ikväll att ta en lugn joggingtur för att känna hur det känns.

Lovar också att återkomma med lite bilder från utflyckten igår. Det var riktigt fin skog runt sjöarna och kanalerna vi åkte på....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar