lördag 5 juni 2010

Inte helt 100%

igår när jag vaknade så hade jag små känningar av halsont och kände mig lite hängig. Hela dagen gick jag och kände efter och på eftermiddagen var jag övertygad om att det var förkylning på gång. Lade mig tidigt igår och fick en bra natt med sömn som gjorde lite nytta. Har fortfarande lite ont i halsen men jag mår i alla fall inte sämre än igår.
Både bra och dåligt att vara sjuk vid den här tiden. det positiva är ju att det är inga tävlingar på ett tag, men å andra sidan behöver jag träna ordentligt nu för att kunna höja mig ytterligare.
Ikväll är vi bortbjudna till Ludde och Maria, skall bli kul har inte sett dom nu på ett bra tag.
Imorgon skall vi åka på utflykt med Karolinas jobb. en bussresa upp till Göta kanal där vi skall få oss en båttur.
Dubbla anledningar alltså att försöka hålla sig frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar