fredag 18 juni 2010

Mer kraft i kroppen

Idag var det en helt annan känsla i kroppen. Gick och la mig tidigt igår kväll och sov som en stock tills klockan ringde i morse, mer utvilad än på länge, och det har jag haft gott av hela dagen.
När det efter jobbet blev dags för träning letade jag först efter någon karta att hitta på någon övning på men jag hitta inget som kändes lockande så det fick bli ett varv uppe på milen som så många gånger förut. Idag var det dock en av de bättre gångerna, kändes ganska omgående i de första backarna på elljusspåret att kroppen var med på noterna. Det rullade på ganska bra utan att att jag tröttnade nämnvärt. Visst, jag blev trött på slutet men det var en go trötthet, en som inte var svår att uthärda utan snarare en som man ser fram emot och gärna övervinner. Precis vad man eftersöker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar