söndag 20 juni 2010

Nu skall ni få se på bilder!

Ikväll på träningen hade jag med mobilen så att jag skulle kunna ta lite bilder! Det var jag, Lennart, Bosse, Niklas, Mikael och Fredrik som träffades bort vid klubbstugan för den sedvanliga söndagsträningen. Lennart hade knåpat ihop en bana som började borta vid vändplatsen i änden på bomvägen så vi tog bilarna dit ut.

Fredrik hade lite dålig koll på utrustning (har det hänt förrut?) och fick göra en provisorisk lagning för att inte behöva springa barfota.

Vi stack iväg gemensamt och väntade på varann vid varje kontroll.

Vid dom första kontrollerna var det bara Fredrik som var före så jag fick tillfälle att fota då de andra närmade sig kontrollerna. Här vid 2:a kontrollen missades det faktiskt en del, helt oväntat var det självaste kartritaren som smet förbi kontrollen och kom in bakvägen.

Annars gick det ganska fint första halvan men tröttnade lite på långsträckan mot 9:an som mest gick på väg, körde sedan fast i grönområdet mot 10:an och bestämde mig för att korta av rakt mot 12:an. Väl där så satte jag mig och skulle vänta in de andra med förhoppning om att kunna ta lite fler kort, men efter 10 minuter så gav jag upp och sprang mot bilarna. Tydligen var det ganska tufft på linje delen av banan mot 12:an.....

Väl tillbaks kunde jag i alla fall summera ca 7 kilometers orientering och 61 minuter inklusive de stopp som blev vid kontrollerna. Bra pass!
Tack Lennart för bra träning! Som vanligt.

1 kommentar:

  1. Det är inte jag som har dålig koll på min utrustning...det är VJ som inte kan göra skor:)

    SvaraRadera