måndag 16 augusti 2010

... å träning hemma.

Det blev två träningspass idag! I alla fall nästan.
Gräsmattan växer som aldrig förr, regn varje dag i kombination med över 20 grader varmt gör att man kan sitta och se hur stråna blir längre, och idag var det dags att klippa igen. Det tar nästan en timma att springa runt och jag har räknat på, med ledning av ytan och att klipparen är 50 cm bred, att det borde bli nästan 2,5 kilometer att gå totalt.
Och idag vet jag precis hur långt det är! Jag tog på mig GPS-klockan och så här ser det ut:


2,6 kilometer och 58 minuter. Teknikens under!

3 kommentarer:

  1. fantastiskt...våran gräsmatta är nog lika stor som din gps klocka.

    SvaraRadera
  2. Har själv funderat på att se hur långt det är att klippa hemma med då hade nog Camilla idiotförklarat mig för all framtid, men nyfiken är man allt!

    SvaraRadera
  3. Då vet jag vad din Camilla tycker om mig då.... ;)

    SvaraRadera