lördag 28 augusti 2010

Äntligen igång

Gott att vara igång igen, lite i alla fall. Det blev väl inte mycket till träningspass idag men det var gott att komma ut och röra på sig. Jag åkte upp till Skutesjön där jag ändå hade ett ärende, en bricka skulle ut inför tävlingen.
Parkerade ute vid vägen och sprang en runda på 5 kilometer blandat på stig och i skogen, var precis lagom för att inte bli för trött men ändå få blåsa ut näsan och bihålor från allt snor. Det var renare rör när jag kom tillbaks.

Eftermiddagen har gått i kulturens tecken, mor och far bjöd med mig och Karolina på amatör teater i Borås, det var Änkeman Jarl som hade satts upp av ett glatt gäng på Hemgården vid busstorget. Skoj och opretentiöst!
Jag har även satt ihop lite information inför tävlingen. Kommer förhoppningsvis upp på OK Marks hemsida inom kort.
OK Mark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar