onsdag 11 augusti 2010

KM 2010

Igår kväll hade vi KM i OK mark uppe vid Brännekulla på KSK's karta. I år var det jag som stod som arrangör och jag hade lagt banorna men p.g.a. mitt trasíga knä kunde jag inte fullfölja mina åtaganden fullt ut. Bosse fick som sagt rycka in och sätta ut kontrollerna.
Som vanligt på sådana här småarrangemang så är det oklart in i det sista vem som som skall vara med. Lite får vi skylla oss själva då det blev sent bestämt när vi skulle ha KM och dessutom ha det precis efter semestern. Nåväl, i god tid, ca 10 min före första start, kunde jag presentera en nästan komplett startlista. Just in time, det är väl bra det va? Alla kom i alla fall iväg på rätt tid och hade förhoppningsvis en bra tur i skogen. Resultat kan ni se nedan om ni är intresserade.



När alla var i mål var det några snälla som stannade kvar och plockade in skärmarna igen. Tack Bosse, Martin, Niclas och Lennart!

1 kommentar: