onsdag 25 augusti 2010

På G igen

Nu på eftermiddagen är jag plötsligt mycket piggare, har inte sovit något på hela dagen vilket är ett bra tecken, och förkylningssymptomen börjar att klinga ut, så imorgon skall jag jobba igen.
Jag tror att jag skall avvakta någon dag till innan jag tränar igen men till helgen skall jag vara igång igen. Hoppas att jag inte får äta upp detta senare....
I helgen drar jag dessutom norrut, vi skall åka upp med jobbet och hämta hem ett gäng bilar som har rullat prov däruppe över sommaren. Jag åker till Kiruna på söndag och vi börjar att köra på måndag morgon, så jag har varit i kontakt med IFK Kiruna och försökt få tag i någon karta så att det kan bli ett kartpass på söndag kväll. Skall förhoppningsvis vara på väg med posten.

1 kommentar:

  1. Det är nog jag som tagit över din förkylning...
    Tycker att den förra designen var snyggare!
    /Charlotta

    SvaraRadera