måndag 2 augusti 2010

Antingen eller.....

Antingen har jag inte tränat idag eller så har jag tränat hela dagen, beroende på hur man ser det. Jag har inte varit ute och sprungit eller cyklat, men å andra sidan har jag varit svett hela dagen.
Jag började efter frukost med att klippa gräsmattan, långt och jävligt var hade det hunnit att bli så det gick riktigt tungt. Precis när jag var färdig dök svågern Knut upp med motorsågen, han hade lovat att hjälpa oss att ta ner fyra stora träd i slänten ner mot vägen. Jag och systersonen Jonas fick därför fullt upp med att dra bort de stora mängder ris som det blir av fullvuxna träd, två hann vi med innan jag fick avbryta för att laga lunch till mig och barnen, men Knut fortsatte och fällde och kapade upp de återstående två.
Efter lunch hann vi bara med en snabb handlingsrunda innan Karolina kom hem och jag återigen fick ge mig ut och dra ris, och nu har jag lyckats att röja undan allt. Det blev en försvarlig hög nere i "skrölen" på andra sidan vägen.

Jag har inget att skriva in i träningdagboken, men min kropp säger att jag har tränat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar