tisdag 10 augusti 2010

Liten förbättring

Knät blir lite bättre för varje dag, inatt sov jag utan bandage och såret fick lufta sig ordentligt. på morgonen var även rörligheten större, några grader ytterligare kunde böjas.
Ikväll skall jag arrangera KM för klubben. Egentligen hade jag för avsikt att ro detta iland själv men med skadat knä och halvt krympling har jag svårt att få ut kontrollerna i skogen. Som tur var, för mig, så hoppade Bosse in och lovade att sätta ut skärmarna vilket han gjorde igår. Tyvärr, för honom, så får han ju nu inte vara med själv och tävla, tråkigt men tack för hjälpen Bosse!
Hoppas att vi kan få lite hjälp med att plocka in grejerna av de tävlnade efteråt. Det är ju ganska korta banor så dom är säkert sugna på att få lite mer träning!

1 kommentar:

  1. Det läker fort - promise, erfaren! Vi har kvar vårt cykelpass som aldrig blev av. När jag har slutat hosta upp inälvorna på nätterna kan vi kanske ta det där passet. /Jan

    SvaraRadera