söndag 22 augusti 2010

Förbannat!!!

Jag tycker inte att jag har något vidare flyt just nu. Först var det knät som tog bort en tävling och nästan en veckas träning och idag på morgonen när jag skulle åka iväg på Uvens tävling vaknar jag med riktigt ond hals. Vi var på Liseberg med barnen igår eftermiddag och jag kände att jag var lite svullen i halsen men tänkte att det går säker över med en natts god sömn. Men icke! Nu kan jag knappt svälja och har svårt för att prata.
Vis av tidigare förkylningar så går det säkert en vecka innan jag kommer igång igen så 7-H mästerskapet på tisdag blir med all säkerhet struket. Till helgen skall jag åka till Norrland med jobbet så då hade jag inte planerat att springa någon tävling vilket innebär att då vi har mitten av september kommer jag bara att ha sprungit en tävling. EN TÄVLING!!!!
Och jag som känner mig i bra slag... snacka om bortkastat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar