onsdag 26 oktober 2011

Sista minuten

Dagens träning fick revideras i sista stund. Karolina skulle iväg och handla till hästen och sedan skulle jag träna, så var planen, men eftersom hon fick skuta på utflykten fick jag träna först. Men inte mig emot, det var fortfarande ljust och jag slapp pannlampa. En snabbt ihop svängd bana printades och jag kastade mig i bilen. Då jag visste att frun stod och väntade så ville jag komma hem igen så fort som möjligt så tempot var därefter. Tyvärr upptäckte jag då jag skulle stänga av klockan då jag kom tillbaks till bilen att jag redan hade dödat den efter lite över 20 minuter så jag kan inte visa hur jag sprang andra delen.
Det blev lite kallt i slutet efter en riktig störtskur. Det är ingen värme i blåsten längre.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar