tisdag 4 oktober 2011

Första vinterträningen?

När man springer första tävlingen på våren så känns slutet på säsongen väldigt avlägsen men det går ju fantastiskt fort, plötsligt så är det oktober och tävlingarna är snart slut. Troligtvis var det sista tävlingen jag sprang i lördags, kanske blir det någon strö tävling ytterligare. GMOK's medel ligger väl ganska bra till om ett några veckor.
Om säsongen är slut och jag var ute och tränade idag så måste det väl vara första träningen för vintern, eller? Och lite av vinterträning blev det, för det blev lite längre och lite lugnare än vanligt. Jag sprang hemifrån och tog mig runt hela milen uppe vid sjön innan jag sprang hem igen.
12 kilometer på 65 minuter, långt och lugnt alltså. det regnade till och från och vinden blåste snålt på öppna ytor så det var en riktigt fin tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar