lördag 8 oktober 2011

Bättre sent än aldrig

Jag lovade ju att jag skulle återkomma med kartan från Räv-OL'en, redan igår kväll om jag minns rätt. Men, men det blir inte alltid som man tänkt sig, det försöker jag lära mina barn.
Men nu hittade jag tiden att sätta mig och fixa lite så här är kartan med min löpväg.




Början var lite strulig. 6:an satt lite "off" det tyckte vi nog allihop och vid 1:an hittade vi ingenting så det var lite letande i början. På andra, eller blir det tredje?, slingan strulade jag till det. från 8:an stack jag över till 10:an och var helt plötsligt helt ensam. När jag kom ut på slingan igen så var jag osäker på var räven var så jag sprang utåt på slingan men insåg snart att räven hade en bra bit att gå nere på gräsplanen så jag fick vända ner igen för att få en stämpel. Hade jag planerat bättre hade jag kunnat ta någon skärm extra. Borta vid vändningen vet jag inte vad jag tänkte på, jag fick för mig att ta 14:e fast jag visste att jag bara skulle hinna att ta en skärm. varför tar man då den som är längst bort? Jag var inte ikapp räven innan strax före 18:e..... Ridå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar