onsdag 13 juli 2011

Träning med Fredrik ensam

Fredrik ringde idag och var sugen på att träna så vi bestämde att mötas någonstans halvvägs och ta en tur med karta. Tyvärr fick han senare förhinder och ställde in men jag gav mig inte, utan åkte upp till Ryd bladet ändå. 6,2 kilometer egen bana avverkades på 48 minuter i den ganska flacka och snabblöpta skogen. Det är riktigt fint bitvis, klurig orientering i den första slingan och sedan bitvis med storskog. Det är i ärlighetens namn också en del skit men var är det inte det?
Jag har haft lite svårt med kartan på vissa ställen och den känslan fanns där idag också. Vid 5:an, 8:an och 9:an tycker jag nog att det finns anledning och ta en ytterligare titt om man inte kan ändra lite. annars känns kartan ganska fräsch, det är bara på några få ställen som ytredovisningen är lite föråldrad.
Antingen är min form på uppåtgående eller så var det mer lättlöpt än tidigare pass de senaste veckorna för det gick lite lättare idag. Blev givetvis trött men sprang igenom ganska OK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar