söndag 10 juli 2011

Långt till toppen

Formen är inte  bra just nu. Segt går det och trött blir jag.
Idag var jag precis som planerat bort vid Mariebergsparken och sprang en OL bana. Det var inte längre än 5 kilometer men det kändes som tillräckligt. Det är ju ganska tuff terräng med bra med backar och blöta tunga mossar men jag tycker ändå att jag borde klara av det bättre än jag gjorde. Tid tog det också, jag var ute 47 minuter, men då hade jag tillbringat lite tid vid 5:an, 6:an och 9:an där jag inte fick ihop det alls. 9:an skulle vara en grop men det hittade jag ingen, dom försvinner väl inte över tiden...?
Kartan var så där, många ytor har ändrat sig, till och vid 3:an var det ett stort gammalt hygge och mycket av det mellangröna har gallrats.
Nu på kvällskvisten har jag tvättat Camaron efter att hela familjen har varit ute på en liten tur med kvällsmat på McDonalds och sedan lite cykel mek. Jag har ändrat mig när det gäller styrlindan, den vita får sitta kvar men jag har bytt ut ändpropparna och tejpen i andra änden till svarta, det gjorde stor skillnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar