torsdag 21 juli 2011

Sista finslipningen

Nu blir det ingen mer träning innan O-ringen. Idag var sista dagen jag kunde göra något åt formen innan vi åker imorgon. Jag var uppe vid sjön och sprang milen i lugnt tempo, det var allt jag kunde bemöda mig med. Som vanligt börjar kroppen ställa om sig i tävlings-mode och då är det svårt att ha den riktiga gnistan.
Som tur är så är jag anmäld i B-klassen, alltså H40K. I våras hade jag funderingar på att ändra till riktig H40, då kändes det ju helt OK att springa även långdistans, men nu är jag glad att jag inte ändrade. Jag har svårt att springa 5 dagar i rad och med min dåliga form som lök på laxen hade det blivit pannkaka av allt ihop. Risken är överhängande att det blir det nu med, men jag slipper i alla fall att få så lång pannkaka.
Jag kommer härmed att gå in i radioskugga och inte återkomma här på bloggen innan jag kommer hem igen, på söndag om en vecka. Kanske, kanske kan jag få till ett snabbt inlägg imorgon kväll på campingen där vi övernattar.
Annars får ni ha det så bra så återkommer jag med resultatet från en veckas tävlande nästa söndag. Godnatt!

1 kommentar:

  1. Lycka till i norr å hoppas det släpper för dig!

    Anders i Hult

    SvaraRadera