söndag 18 juli 2010

Snabbdistans

Efter lunch idag gjorde jag misstaget att lägga mig på soffan, "bara en liten stund". hade slagit på Eurosport för att titta på Tour de France men ganska snabbt ramlade ögonen ihop.
Därför var jag lite seg och nyvaken när jag stack ut på dagens pass. Karolina och barnen hade åkt upp för att bada i sjön så jag tänkte ta ett kortare löppass och ta en sväng förbi sjön för att säga hej till dom.
Början var lite långsam innan kroppen vaknade men redan efter en 10 minuter gick det riktigt bra och tempot drogs upp. Hade ju inte tänkt springa någon längre runda så det var ingen ide att spara på krutet och i slutet gick det för mina förhållanden riktigt fort. Väl uppe vid badplatsen hade dom redan åkt hem så jag fick springa hem med ogjort ärende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar