lördag 17 juli 2010

Semesterdag 1 = träningsdag 1

Då var jag igång med semesterträningen. Regnet öste ner som om himlen vore öppen nu på förmiddagen och SMHI hade utfärdat en klass 1 varning. Perfekt träningsväder!
Igår på hemvägen köpte jag Skene SoIS naturpass som jag hade tänkt att dra över idag. Min förhoppning var att springa hela idag men jag märkte efter ett tag att det tog längre tid än man kan tro att springa lite fram och tillbaks för att få med alla kontrollerna. Jag sprang ju "bara runt sjön" en runda som normalt tar lite över 35 minuter hemifrån men idag fick jag ihop över 9 kilometer och 65 minuter innan jag var färdig.


Så nu har jag en runda till att ta en annan dag.
Ikväll skall Karolina, Dennis, Lotta och jag på konsert. Det är Lars Winnerbäck som uppträder på Trädgårn i Göteborg ihop med Melissa Horn, Laleh och några till. Det skall bli kul och just nu börjar det dessutom att klarna upp så det kommer att bli en fin kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar