måndag 26 juli 2010

Glasspaus

Idag har det som aldrig har hänt förut hänt, idag hade jag träning med glasspaus. Jag hade varit och lämnat bilen på verkstaden i Kinna och passade på att kombinera det med träningen så jag var omklädd och sprang hem. Karolina och barnen åkte upp till sjön för att bada så jag skickade med ett ombyte och mina badbyxor och avtalade att träffas vid badet. Väl där var varken barn eller fru nere vid badet men dom satt uppe vid serveringen och smaskade glass för fulla muggar. Badet hade varit snabbt avklarat då temperaturen var betydligt lägre än tidigare i sommar, så nu satt dom istället i solen och åt glass. När jag hörde hur kallt det var i vattnet så var inte heller jag så sugen att bada så jag bestämde mig för att duscha hemma. Lisa frös och ville inte äta mer glass så jag fick offra mig innan jag sprang hemåt på ben som nu blivit stela av pausen.


8,5 kilometer och 45 minuter blev det till slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar