onsdag 28 juli 2010

Låååångpass

Idag kan jag inte visa er vad det är jag har tränat och anledningen är att jag har satt ut brickor till höstens Natta-tröv som vi skall arrangera den 24 september. Jag har lovat Bosse att jag skulle fixa att sätta ut allihop medan han är och springer O-ringen och idag var dagen då det skulle ske.
Jag delade upp det i två rundor där jag tog de kontroller som var belägna direkt efter starten och de längst bort i första vändan och de närmast mål i den andra.
Var tillbaks vid bilen efter första varvet efter ca. 1:45, och då smakade den medhavda saften himmelskt gott. Den andra kortare svängen tog sedan ytterligare 45 minuter så jag var ute i totalt 2:30. Det blir ju en hel del stillestånd men jag räknar med att jag joggade i ungefär 10 minuters tempo och då blir det i så fall 1:50 effektiv löpning på de totalt 11 kilometerna.

Imorgon lutar det åt att det inte blir någon träning. Jag har planerat att åka in till Borås och titta på det årliga GP-loppet på cykel, Mitt i Borås GP, och då blir det tyvärr ingen tid över till träning.
Sedan på fredag så är det ju dagen före jag skall TÄVLA på cykel! Får se om jag kanske tar en lätt jogging tur.

2 kommentarer:

  1. Vad är det för cykeltävling du ska köra? /Susann

    SvaraRadera
  2. Jag skall vara med på Velofondo i Vårgårda. Jag vann en fristart på Henrik Öijers blogg.

    SvaraRadera