torsdag 22 juli 2010

En svag människa!

I eftermiddag skall vi åka ner till några kompisar utanför Varberg som blev föräldrar i våras och sedan skall vi fortsätta till Bua där vi skall sova över i husvagnen. Därför hade jag tänkt att stiga upp tidigt i morse för att ta dagens träning innan frukost. Klockan sju var jag uppe men det visade sig att jag är en svag, svag människa! När jag såg det täta regnet falla rann lusten av mig... Att gå direkt från sängvärmen ut i hällande regn var inte något som lockade mig.
Så det är bara att erkänna; mitt mål att träna varje dag under semestern har gått i stöpet. Men, å andra sidan, så som kroppen kändes igår så är det säkert bara nyttigt just nu att ta en vilodag. Jag får komma igen imorgon istället. Jag har tänkt att åka in till Varberg och köpa Friskus naturpass som skall finnas uppe i Åkulla, där det få bli ett rejält pass!

1 kommentar: