måndag 10 maj 2010

Justerad

Gårdagens tävling har satt handfasta spår. Ner på väg mot 4:an, den som jag senare missade, dråsade jag i backen och tog mig lite oturligt för med höger handen. Handleden fick en rejäl stukning men det kändes ändock ganska OK på eftermiddagen, både husvagnstvätt och gräsklippning kunde avverkas utan större besvär, dock bröt jag till handen igen då jag torkade mig efter den efterföljande duschen, så kvällen tillbringades mestadels liggande och ojandes i soffan.
Ipren och Algesal lindrade lite så att nattsömnen räddades.
Nu idag är handen lite bättre så jag hoppas att inte helgens starter skall vara i farozonen.

Apropå helgen ja! Jag skall ta med mig familjen upp till Örebro för att springa 3 av de 4 tävlingar som arrangeras däruppe nu i kristihimmelsfärdshelgen. Vi hade först planerat att bo på campingen som finns vid TC men efter att ha pratat med arrangören och sedan även Fredrik Ask så ångrade vi oss, det skall tydligen vara ganska så spartanska förhållande, inte en färskvatten bjuder dom på.
Så igår kväll bestämde vi oss för att istället ställa upp husvagnen inne i Örebro på Gustafsviks camping. Det käns bättre att lämpa av familjen där medan man tävlar där det finns en hög med aktiviteter för dom, äventyrsbad, lekplatser, miniatyrhus och annat.
Dom har även trådlöst nätverk på campingen så jag skall försöka att uppdatera bloggen med hur det går för mig på tävlingarna. Lyxliv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar