tisdag 20 april 2010

Kontroll inplockning


Igår ringde Fredrik och ville ha sällskap då han skulle plocka in kontrollerna från förra torsdagens träning med Marks OL-ring vid vår stuga. Övningen var en rävjakt på ca. 6 km.
Idag fick tyvärr Fredrik förhinder så jag fick äran att springa runt själv och ta in kontrollerna. Jag stack direkt efter jobbet för att vara hemma igen innan barnen skulle lägga sig.
Det blev lite av intervaller mellan de korta vilorna som blir då man plockar ner skärmarna och stiftklämmorna. Ett intensivt kryssande i Sunes berg avslutade passet. 68 min ute var jag ute och hade då sprungit nästa 8 km, om man räknar med att det tog 1/2 min per kontroll att plocka ner, så kan man räkna bort över en kvart från tiden.
Imorgon skall vi åka till Dalsjöfors och hämta upp husvagnen..... spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar