söndag 11 april 2010

Klart!

Då var vi med husvagn igen! Och den här gången verkar det som om det skulle bli affär också..... Vagnen som vi tittade på idag var precis så fin som säljaren hade påstått och allt verkar vara i ordning. Han skall dessutom fixa en sprucken varmvattenberedare och fixa ett fönster innan vi hämtar den nästa vecka.
Priset tyckte vi också var OK så vi slog till. Så här ser underverket ut:

Fönstermarkiser, 3m brett yttertält och tältmatta fick vi också med.

Imorgon drar jag ut på en resa med jobbet igen. Vi skall köra nya S60 genom Europa hela veckan, det blir en tur ner genom Tyskland, Österrike och norra Italien innan jag flyger hem på lördag eftermiddag.
Det blir därför kanske något färre inlägg här på bloggen dom kommande dagarna beroende på om jag får tag i någon uppkoppling på hotellen eller inte. Träna skall jag försöka om jag får tid, men någon tävling blir det inte nästa helg. Söndagen få ägnas åt att umgås med familjen och kanske hämta husvagn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar