tisdag 27 april 2010

Insjuknade

Sent söndag eftermiddag kände Karolina sig lite kymig, ont i halsen och frusen. Igår var både hon och barnen hemma, barnen var också väldigt hostiga och hängiga.
Idag har förkylningen slagit till med full kraft, hon ligger helt utslagen i soffan och har sovit mestadelen av dagen. Barnen har dock varit piggare och har varit på dagis. Av förståeliga skäl har träningen idag fått hoppats över.
Imorgon skall dom hem till farmor och farfar så att Karolina kan vila, jag plockar upp dom på hemvägen från jobbet.
Nu håller jag alla tummar i världen att jag skall klara mig undan förkylningen... är det inte typiskt att det alltid dyker upp något när man är i någotsånär form?
Vad tror ni jag har för chanser att klara mig?

1 kommentar:

  1. Jasså, det är därifrån som bacillen kommer ifrån. Jag är helt utslagen efter en natt med feber,frossa och hosta. Det var länge sen jag var så här sjuk. Det är ju bara så typiskt nu när det bara är tre veckor kvar till Varvet. /Susann

    SvaraRadera