tisdag 1 november 2011

Återvinning

Letade upp en gammal karta i högen idag, orkade inte sätta mig och hitta på något nytt. Det blev en bana som jag sprang för ett tag sedan, tror det var i våras, men det var såpass länge sedan att det kunde vara OK att springa den igen och nu dessutom i mörker.
det var lite dålig sikt bitvis, det varma vädret får fukten att avdunsta och blida dimma i svackorna, ibland var det som att springa in i en mjölsäck. Orienteringen gick ganska bra ändå, det var väl bara en gång jag inte höll i riktningen genom ett grönområde och blev lite vilsen när jag kom in i storskogen. Rundan blev inte så lång, var lite sliten efter arbetet.
Upptäcker nu efter träningen att Natt-rävarnas natt var idag! Jag fick ju inbjudan men tänkte att det anmäler jag mig till sen. Så går det när man skjuter upp något! Där hade jag velat vara med.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar