tisdag 15 november 2011

OL drömmar

Lika bra att säga det direkt. Nej, jag har inte tränat idag heller. Nu börjar det bli riktigt skämmigt, jag har inte tränat sedan i lördags. Även om det är lågsäsong så börjar det snart att dra ihop sig, skall det bli något tränat innan våren så få jag snart komma igång.
Men det var inte det inlägget skulle handla om.
Vad har ni för planer inför nästa år? Vad har ni för våta OL drömmar som skall förverkligas?
Själv har jag spetsat in mig på minst två grejer jag gärna skulle åka på. Antagligen kommer jag inte att göra något av det, men man kan väl få drömma? Det första är några arrangemang i Norge. O-festivalen i slutet av juni går i fjällterräng uppe i Beitostölen, ett ställe jag varit på och det kan bli fräckt. Har aldrig sprungit där men med tanke på hur det ser ut så måste det bli bra! Om jag inte missminner mig så gick Norska mästerskapen där i fjol....
http://app.o-festivalen.com/dp6/en/2012/welcome-norwegian-o-festival-2012
Hittade en karta från Beitostölen också. Det är inte kattskit det här:

Den andra är publiktävlingarna på EM i Falun. Det skulle vara skoj att både titta på mästerskapen och att springa i den fina terrängen. Antagligen alldeles för snabblöpt för mig men man kan väl njuta av fin skog ändå?


EOC 2012: Introduction by Eva Jurenikova from Carl Magnusson on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar