torsdag 3 november 2011

Statistik

Var du här och tittade igår? Då var du inte ensam! Jag tror att det slogs ett rekord igår med hela 157 besökare. Normalt brukar det vara en 40-50 stycken per dygn, vet inte vad som hände igår men ni var välkomna allihop.
Fascinerande är det allt, jag tycker det är helt fantastiskt att det är så många som dag efter dag vill läsa om att jag har tagit ytterligare ett långsamt varv på milen uppe vid sjön. Men å andra sidan, det kanske inte är sämre än att läsa om Bloninbellas senaste shopping fynd eller se på när Kissi sminkar sig. Dom har förstås lite fler läsare....... Fråga mig inte varför.
För er alla som troget är här och läser kan jag berätta att det idag blev... Tada! Ytterligare ett varv upp på milen vid sjön!!! Tadadatada!!!
Jag läser nästan dagligen en annan blogg, Henrik Öijers blogg om cykling, och ett återkommande ämne är hans cykelpendling till jobbet mellan Falun och Borlänge. Så jag är väl inte sämre, jag skriver om mina rundor på milen.
Lite speciellt var det idag, det var första gången i år som jag sprang med tänd pannlampa hela vägen, det börjar bli mörkt nu på kvällarna. Ni hör va? Stoppa pressarna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar