onsdag 1 juni 2011

Diskning!

Jag hade hoppats att ingen skulle se det men Lennart som är uppmärksam som vanligt avslöjade mig..... På 5:e kontrollen har jag gjort ett oförlåtligt regelbrott och satt ett par av stiften utanför rutan. Jag kan inte ens skylla på att rutorna var små, de var gigantiska.
Jag tar på mig det fulla ansvaret och inväntar nu bara på att någon skall lämna in en officiell protest till arrangören så att tävlingsjuryn kan fatta det enda rätta beslutet och plocka bort mig från resultatlista.

För det kan väl inte vara så att man kan ana lite bitterhet från Lennart sida för att han blev frånsprungen.....? ;)

1 kommentar:

  1. Du har ju diskat mig en gång för felstämpling, men mitt startkort var nog lite svårare att tyda... Jag är långsint, men jag lovar att släppa igenom det om det kommer en protest.
    /Arrangören

    SvaraRadera