söndag 19 juni 2011

Det kom smygande

Först var det bara något obestämt, något som inte var som det skall. Sen började det värka i kroppen, först i benen och sedan spred det sig i kroppen. Vid det här laget hade jag blivit varse att detta var inte bra, man känner sig som efter ett hårt träningspass, men eftersom jag inte har tränat sedan i torsdags så var det ju inte det. När jag sedan började att frysa och var tvungen att ta på mig en tröja var det ett faktum, jag hade blivit sjuk.
Gick och la mig vid sju tiden och somnade som en stock trots att jag frös som en hund. Vid tiotiden kom min snälla fru in med datorn så att jag kunde titta på inledningen av Jukola, men redan efter första växeln orkade jag inte hålla mig vaken längre utan somnade igen. Sov hela natten, åt frukost och gick sedan och la mig igen för att sova till halv ett. Något är inte som det skall i kroppen.
Blir naturligtvis ingen träning idag och heller inget banläggarmöte vi skulle haft efteråt. Dom får klara sig utan mig, vilket dom utan problem kommer att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar