tisdag 28 juni 2011

Lugnt och fint

Idag hade jag inga högre ambitioner med träningen. Efter söndagens fiasko ville jag bara komma ut och springa utan krav och förväntningar för att få tillbaks lite självförtroende. Efter att jag varit på posten och hämtat ut ett par nya OL skor, ett par VJ Intergrator, stack jag upp till sjön. Jag drog på mig de nya pjuksen för att passa på att springa in dom när jag ändå skulle ut, och sprang sedan milen i behärskat tempo. Jag stannade några gånger för att blöta ner fötterna i vattenpölar men fick ändå ett litet skav uppe på ena stortån, men det är väl normalt med nya skor. Annars var dom bra, satt skönt på foten och hade bättre dämpning än tidigare VJ skor.
Löpningen gick så där, värmen var ganska tryckande så det gick tungt. Jag gick upp för backen till Ulvåsen och passade där på att dricka lite ur det medhavda dricka bältet men slutet var ändå segt.

1 kommentar:

  1. Kommer gå lättare på lördag natt, det lovar jag dig! Kul ska vi ha till helgen!

    Anders i Hult

    SvaraRadera