lördag 25 juni 2011

Still alive

Trots att jag inte har synts i cyber rymden sedan i torsdags så är jag fortfarande vid liv. Faktiskt mer är förut, jag har till och med tränat!
I torsdags kväll stack jag ner en snabb sväng till Sätila. Jag ville ha något kul att springa, hade jag bara gett mig iväg och sprungit hemifrån hade det bara blivit pannkaka. Nu blev väl det här ingen succé heller, men det var betydligt roligare ändå. Jag sprang inledningen på 5:e sträckan i HD18 kavlen och det är slående hur fin och snabb skog det är där nere. Den som orkar att hålla tempo i kuperingen kommer att ha möjlighet att komma ner rejält i kilometertiderna.
Igår var det traditionellt midsommarfirande med potatis, sill och jordgubbar. Fredrik, Malin och Arvid var nere och firade loss med oss. Lugnt och stilla vilket uppskattas så här dagen efter.
Idag skall jag och Bosse fortsätta förberedelserna av U-10mila med att beräkna antalet kartor som skall beställas och fastställa de olika PM delarna som vi är inblandade i, kanske hinner jag med ett träningspass också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar