tisdag 14 juni 2011

Tankekvarnen

Jag tror att jag skrev i höstas eller vintras om vikten av att vara koncentrerad och förberedd på den träning man skall genomföra, det går mycket bättre om man tänkt igenom och fokuserat på övningen som står på programmet. Det var därför det gick skit idag.
Jag har sovit dåligt och haft lite för mycket i huvudet på jobbet, ingen kraft eller tid har funnits kvar att lägga på träningen. Men det var ändå skönt att komma ut. Man behöver rensa skallen och samla ny kraft även om träningseffekten inte är den optimala, tankarna behöver malas ner och sorteras upp.
Min mening var att ta mig runt milen men det gav jag ganska snart upp, finns inte klippet där så finns det inte. Åttan blev det trots allt men tiden det tog behöver vi inte gå in på, det var underordnat idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar