fredag 10 juni 2011

Överladdning

Idag var jag lite väl sugen när jag väl kom ut och sprang.
Efter att ha varit i Norrland några dagar med strålande väder, fantastisk skog så var jag riktigt ivrig att få komma ut och träna. Jag trodde att vi skulle få betydligt mindre fritid på kvällarna än vad vi fick så därför tog jag aldrig med mig några träningskläder, något jag ångrade djupt, speciellt igår kväll. Vi var framme i Jokkmokk vid 17 tiden, vädret var perfekt, dom sålde Naturpasset i receptionen och jag hade inga kläder!!! Tror ni att det värkte i kroppen eller?
Jag och Mats fick oss i alla fall en promenad i raskt tempo runt elljusspåret.


Men idag fick jag komma iväg till slut. Öppnade lite för optimistiskt, skulle ju "bara" springa 5,5 kilometer, men det var kul så länge det varade.
Ungefär halva banan gick det lätt. Andra halvan gick det inte lätt. Men kul var det ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar