lördag 9 april 2011

Segt

Som ni förstår blev det inget för mig idag, halsen är inte med mig ännu. Den lever sitt eget liv helt stick i stäv med övriga kroppens önskningar om att vara frisk och alert, reda att ge sig ut och träna eller tävla.
Det är en otrevlig känsla när man är anmäld till en tävling och klockan närmar sig starttiden men man är inte på plats, det känns som om man håller på att missa starten och att man måste rusa iväg till starten trots att man vet att man redan för länge sedan lagt ner deltagandet. Märkligt när kroppen inte är på samma våglängd som viljan.
Om jag mår bättre imorgon kommer jag att åka iväg till Majornas tävling och springa en öppen bana. Men det är nog mest i mina drömmar jag hoppas på det, i verkligheten vet jag nog att det också är kört....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar