onsdag 13 april 2011

I Flandern

Igår morse drog jag med flyg ner till Bryssel för vidare färd i bil till Gent där jag varit sedan dess. Jobbet jag gör här är att vara med på en kalibreringsövning för frabriks revisionssystemet som finns på alla Volvos fabriker, det är representanter från de övriga fabrikerna här också. Att jag som komplettbilsprovare är här är för att jag förhoppningsvis skall kunna bidra med ett kundperspektiv på de problem som diskuteras. Kul att göra något annat än det vardagliga och att komma till Gent som är en vacker gammal stad. God mat och öl har dom också.
Ikväll har jag planer på att komma mig ut och springa en sväng, får se om det blir en tur inne i stan eller om jag kan ta mig ut till en idrottspark som ligger en bit utanför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar