lördag 23 april 2011

Fantastisk dag

Vilken dag, och ändå har bara halva gått ännu. Strålande solsken och dryga 20 grader, man kan tro att det är i slutet av maj istället för april.
Jag har redan hunnit att träna två gånger. Först ut var det Ylva som ordnade träning runt huset, egenritad karta och uthängda kontroller avverkades flera varv.
Jag blev så sugen på lite mer, så efter uppvärmningen stack jag ner till Hajoms bygdegård och rev av ett OL pass på nästan 6 kilometer. Bra flyt hela vägen, det är riktigt rolig terräng där nere, lagom klurigt och fin skog gör det perfekt att träna på att få det rätta flytet. Ja, jag vet att jag hoppade över näst sista, jag fick en liten svacka i motivationen. 44 minuter tog hela äventyret.
Efter passet satt jag på en sten utanför stugan och bara njöt i solskenet. Riktigt gott!

1 kommentar:

  1. Måste säga att man blir lite stolt över sitt gudbarn...! Vilken härlig karta!:) /Emma

    SvaraRadera