måndag 14 mars 2011

Tävlingsplanering

Har de senaste dagarna suttit och anmält mig till vårens tävlingar, de som har öppnats för anmälan, bara de sista i maj fattas. Det blir en hel del nere i Götebogstrakten i början, och för mig ovanligt många långdistanser. Träningen har ju känts bra under vintern så jag hoppas att jag nu är redo att på allvar ta mig an den längre distansen. Det verkar, som tur är, som om huvuddelen av arrangörerna under våren kör på de gamla banlängderna vilket ju innebär att jag "sparar" en kilometer.
Premiär blir det på söndag nere i Falkenberg, dit jag får sällskap av Bosse som har dristat sig till att anmäla sig i H40 han med, vilket gör att vi kommer att ha lite extra att prata om på hemvägen.

Kul att det äntligen är dags att börja tävla och se om man har lyckats att ta in lite på de bästa under vintern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar