onsdag 9 mars 2011

Gummi ben

Tränade igår igen, men det var segt. Hade varken skallen eller benen att ta i ordentligt. Vet inte vad det beror på, jag hade ju ett tufft pass i söndags men det känns ändå som om det är något mer än fysisk trötthet, kanske jag bara behöver ta det lugnt ett par dagar.
Jag tror att man skall vara lyhörd på vad kroppen säger till en, går det tungt så ta det lite lugnare någon dag.
Planen var att köra lite intervaller igår och det gjorde jag också, fast inte ika många som jag hade tänkt. Sprang hemifrån och försökte leta upp lite sammanhängande barmark där jag fick rum att köra några 40-20, och det fann jag innanför Krantz stuga vid sjön. 9 stycken genomförde jag inna jag joggade vidare runt sjön hemåt. Rundan är 7 kilometer och med intervallerna tog det 45 minuter.
Iadg skall det komma i snö igen, dom har pratat om 10 cm.... Får se hur det blir med Natt-7an imorgon. Det var i alla fall lite fler anmälda nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar