lördag 5 mars 2011

Dåligt

Jag erkänner, det är för dåligt. Jag har haft som intention att skriva ett inlägg om dagen, åtminstone i snitt, vilket jag inte har levt upp till den senaste tiden. jag får helt enkelt skärpa mig.
Idag har jag givetvis tittat på damernas 3 mil, vilken utvecklade sig ungefär som man kunde förvänta sig. det enda som stack ut var väl att Marit inte var först i mål. Annars skötte sig svenskorna OK, Kalla gjorde vad hon kunde, men Haag var nog inte nöjd, hon hade nog hoppats att få ut mer av detta VM.
Imorgon är det 5 mil, vilket gör att jag får träna själv, den gemensamma träningen är på eftermiddagen för att folk vill titta på Vasaloppet på förmiddagen, men jag vill hellre titta på VM så jag tränar på förmiddagen. Någon form av hemlängtan tänkte jag, Karolina har lovat att skjutsa iväg mig en bit.

Imorgon håller vi tummarna för herrarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar