söndag 29 januari 2012

Gubba ben

Det är inte lätt att bli gammal. Ibland protesterar mina ben mot den behandling dom får speciellt när det är sådant före som nu. Att springa i lössnö med sämre grepp frestar på speciellt vaderna när man spänner sig lite mer för att hitta grepp. Jag kände av det redan i torsdags och det var samma visa idag.
Jag tror att jag lyckats rädda dom innan dom går sönder, idag stannade jag flera gånger för att sträcka ut de korta musklerna. Bosse var snäll och väntade medan jag puttade på träd.
Det var bara jag och han idag, det är nog många som är iväg och åker skidor, förståeligt om man har det intresset. Vet inte vad det var med han men han tyckte att det räckte med lite över en timma vilket inte heller jag hade allt för mycket emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar