onsdag 11 januari 2012

Data strul

Jag hade ju lovat att komma tillbaks med rutten från långpasset i söndags men det mesta av min lediga tid har gått åt till att joxa med datorn det sista. Skrivaren vill inte vara med i matchen längre och jag har försökt med en massa knep som jag fått till mig av en datakunnig jobbarkompis, dock utan resultat såhär långt. Det går fortfarande inte att varken skriva ut eller skanna.
Träna hann jag med en liten sväng igår trots allt. Orken var inte överflödig efter en lång dag på jobbet men ute var jag i alla fall, det blev ett varv runt sjön hemifrån. Jag hade egentligen behövt göra något annat, vara i skogen eller varför inte lite intervaller, men det räkte inte krafterna till. Vädret var också en hämmande faktor, någon plusgrad, duggregn och hängande blötsnö på träden gör inte att man är sugen på att ge sig in bland träden.
Så nu är jag skyldig två rutter... Lovar att återkomma inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar