fredag 13 januari 2012

Fy och skäms

Igår var jag i Viskafors och sprang Natt-7an.
Låt mig först säga, det var ett bar arrangemang med en trevlig bana, svårt och skoj, så det som hände var absolut inte arrangörens fel, det var helt och hållet mitt.
Att springa orientering är inget man gör med lillfingret. Det kräver en viss nivå på koncentration och närvaro för att genomföra och dessutom behöver man vara motiverad och fokuserad. Brister det på en eller flera fronter så går det åt ett visst håll och där är det varmt.
Jag vill inte här och nu gå in på några detaljer men igår brast jag på alla punkter och några till och det gick därför som det gick. Jag skall försöka att senast imorgon ha samlat mig såpass att jag har styrkan att berätta vad jag gjorde och hur det kunde ske.
Mer kan jag inte lova.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar