torsdag 29 september 2011

Snart är tiden ute

Åren går och snart har jag vuxit ur min kostym. Någon frågade mig härom veckan vad jag skall göra när jag lämnar H40 och blir oerhört snabb H45:a istället? Skall jag byta namn på bloggen då?
Som jag ser det finns det tre alternativ. Det första är att jag behåller namnet och bara låtsas att det regnar, vilket ju inte är så svårt nu för tiden.
Det andra är att jag ändrar till det naturliga H45gubben. Enda nackdelen med det är att det har ju ett bäst före datum det också.
Det tredje och sista är att jag döper om hela skiten till något helt annat, men hur gör jag då, skall jag byta både namnet och adressen? Risken är ju att man fintar bort de få läsare man har.
Vad tycker ni?
Till höger kan ni klicka i eran åsikt.

1 kommentar:

  1. Jag tycker du ska behålla H40gubben, för du kanske blir som en annan klubbkompis och byter inte klass. Man blir inte äldre än man gör sig

    SvaraRadera