fredag 23 september 2011

Lekledare

Igår var det jag som höll i den gemensamma träningen vi har i Mark-klubbarna. jag får erkänna direkt att jag inte skötte mina förpliktelser fullt ut, det hektiska program vi har i famlijen nu till helgen med två födelsekalas, tävling och Jokkmokksresa så kände jag att jag att jag behövde vara hemma och förbereda så mycket som möjligt vilket ledde till att jag bara var på plats och startade upp verksamheten och sedan smet iväg. Jag hoppas att det gick bra, jag har inte hört något annat i alla fall. Hittills.
Vädret var som vanligt den senaste tiden helt sabilt, stabilt regn, vilket säkert gjorde att deltagar antalet blev lite lidande men det var ändå helt OK uppslutning, kanske var det 15 personer som packade in sig i bilarna och försvann mot starten.

Imorgon skall jag försöka att hinna med att tävla lite innan jag skall hem och ta tag i matlagningen till kalaset på kvällen. Lisa fyller 5 år och hela släkten skall bespisas. Sedan är det barnkalas på söndag innan jag kastar mig i en taxi ner till Landvetter för att åka till Jokkmokk en kort sväng. Vi skall köra hem en hög med bilar som varit där uppe och rullat prov under sommaren. Det skall förhoppningsvis bli en fin tur i ett höst vackert Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar