lördag 22 januari 2011

Gott och blandat

Väg, stig, skog och snöpuls bestod dagens löptur av. Lite av varje alltså.
Många av stigarna jag sprang på har blivit upptrampade och dom var helt OK nu efter att det frusit till, likaså var vägarna bra. Jag lyckades till och med hitta en liten snutt med bar mark uppe vid Krantz stuga. Värre var det uppe vid Hultet. Jag hade tänkt att springa grusvägen ända ut till 156:an, men då jag kom upp på vändplatsen i änden på grusvägen såg jag att hundarna på Hultet var lösa allihop och det kändes lite onödigt att störa dom så jag vek av ner i skogen istället. I början var det OK med en tillkörd drivningsväg men snart var det helt obruten mark. Skaren var precis på gränsen, gick man så bar den men det gick igenom så fort man sprang vilket gjorde det redigt jobbigt.
Bra och varierande pass som kändes i benen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar