måndag 4 oktober 2010

VAB idag

Idag får jag stanna hemma från jobbet och ta hand om en lite sjuk tjej. Lisa har haft feber sedan natten till fredag, fick penicillin i fredags mot öroninflammation men febern har inte riktigt lagt sig, hon hade 38,2 i morse igen. Ser ut att bli fint väder idag i alla fall. Trist att Lisa behöver hålla sig inne.

Jag har fått lite frågor här på bloggen. Kul

Nej, jag använder inte glasögon när jag springer, tycker fortfarande att jag ser rätt OK. Det enda jag märker är att det nu för tiden är svårare att fokusera på kartan i farten, antagligen är ögonen lite segare att ställa om sig från att se på långt håll och kort håll.

Nästa tävling för min del blir mycket riktigt Göteborg-Majornas medel om två veckor. Den ser jag fram emot, även om det tidigare år varit väl tufft för min smak. Men det gick ju bra i lördags så varför inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar